Videocast 3

http://vhlongon.podbean.com/2011/05/13/victor-hugo-videocast-digitala-distributionsformer-ep-3/

  1. #1 by Ann-Sofie on 05/13/2011 - 15:54

    Hej Victor!

    Jag tänkte passa på att kommentera två av dina tjänster, dina video podcasts och inlägg om wiki. Då jag tyckte att detta var mycket intressant och att du även fick mig att vilja läsa vidare i det som du har skrivit. För det första var det trevligt att få se video podcasts istället för att enbart få lyssna på podcasts, då jag hade inriktat mig på det. Du har lyckats att länka tre bra video podcasts som tog upp mycket nyttig och övergripande information om bloggar. Jag passade även på att läsa om podcasts ute i wikin, vilket var mycket intressant att få se någon behandla och uttrycka samma ämne på ett annat sätt än vad jag har gjort. Mycket bra jobbat 🙂

    Sedan varför jag även valde att kommentera dina inlägg om wiki är för att jag först tänkte blogga om detta ämne, då detta är helt nytt för mig. Men i sista stund ändrade jag mig och valde Twitter istället. Du har förklarar wiki på ett mycket bra sätt så att man förstår. Du har
    fått med bra information så som t.ex begrepp, hur man skaffar en wiki och de olika områden som man kan använda en wiki. Jag har fått lite mer kött på benen samt blivit en erfarenhet rikare, då jag inte har vetat något om detta. Jag tycker som sagt att du har fått med det som är viktigt och bra att känna till.

    Finns en jätteliten sak som jag skulle vilja påpeka, tror det har råkat falla bort några tecken bara. Länkningen fungerar inte i ditt andra inlägg i Wiki om Podcasting ute här på din blogg. Men det fungerar ute i wikin, så jag kom åt det den vägen istället. Tänkte mest att det kunde vara roligt för dig att veta om du har råkat missa det och kanske vill rätta till det…

    Så innan jag avslutar måste säga, mycket bra jobbat. Dina inlägg har varit mycket informationsrika, lättlästa och väldigt bra skrivna 🙂

    Mvh
    Ann-Sofie

  2. #2 by victorhugolongon on 05/13/2011 - 20:04

    Hej Ann-Sofie!

    Tack så mycket för din kommentar. Det är verkligen jätteroligt att se att någon tycker inläggen var bra skrivna, speciellt i och med att svenska inte är mitt första språk 🙂

    mvh
    Victor

  1. Min 3:e kommentar om Victor Hugo Longons video podcasts samt även inlägg om wiki « Ann-Sofie

Leave a Reply

